Reklama o zasięgu lokalnym- jaki jej rodzaj wybrać?

Reklama o charakterze lokalnym ma szansę sprawdzić się w przypadku wielu branż. Podstawą jest jednak to, że zasięg takiej reklamy jest ograniczony do konkretnego, zdefiniowanego terytorium. To może być pozycjonowanie w Warszawie lub też pozycjonowanie lokalne na jakieś inne miasto czy też powiat- tam, gdzie prowadzimy swoją działalność.

Taka forma kampanii niesie ze sobą wiele korzyści, które najlepiej jest sobie uświadomić od razu. Przede wszystkim jest to szansa na pozyskanie nowych odbiorców świadczonych przez nas usług czy też sprzedawanych towarów. To z kolei może się przyczynić do podwyższenia słupków sprzedaży. Poprzez reklamę w sieci możemy dotrzeć do całkiem nowych, potencjalnych klientów, których nie bylibyśmy w stanie pozyskać w żaden inny sposób. O naszym lokalu stacjonarnym mogą dowiedzieć się nawet ci mieszkańcy miasta, którzy mieszkają w zupełnie innej dzielnicy i raczej nie byliby w stanie sami z siebie go odnaleźć. To jednak nie wszystko. Inwestycja w reklamę to szansa na to, aby wybić się ponad konkurencję. W końcu robimy coś, co może intensywnie przyspieszyć rozwój firmy i sprawić, aby prowadzenie biznesu dawało jeszcze lepsze rezultaty.

W jaki sposób projektuje się taką kampanię?

Pozycjonowanie to taka reklama firmy, która jest szyta na miarę, a więc projektowana tak, aby pasowała do profilu działalności przedsiębiorstwa oraz jego oczekiwań. Więcej na ten temat przeczytamy na stronie jednej z agencji pod adresem https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-seo/warszawa. Podstawą świadczenia tej usługi jest dobranie odpowiednich fraz kluczowych, które z jednej strony będą oddawały charakter prowadzonej działalności, a z drugiej będą się cieszyły popularnością wśród użytkowników. Słowa kluczowe zostają zaproponowane już na starcie rozmów o kampanii w ogóle- na etapie przygotowania oferty świadczenia usługi, kiedy to prosimy o indywidualną wycenę. Poszczególne słowa kluczowe mogą różnić się między sobą pod wieloma aspektami:

  • Popularnością wśród użytkowników, czyli miesięczną ilością wyszukiwań danej frazy.
  • Konkurencją na daną frazę ze strony innych firm, które również chciałyby uzyskać wysokie pozycje.
  • Sezonowością, modą i sprzedażowym charakterem frazy.

Tak naprawdę to od nas samych zależy to, jak wiele fraz wybierzemy, a więc jakie miesięczne koszty kampanii będziemy ponosić oraz jak szeroko zakrojona ta kampania będzie. Pamiętajmy jednak o tym, że jest to taka reklama, na której rezultaty trzeba poczekać- najlepiej przyjąć, że czas oczekiwania na efekty to minimum 3-4 miesiące. W szczególności jest to ważna informacja dla branży sezonowych, gdyż dobrze jest w takiej sytuacji wszystko zaplanować w taki sposób, aby móc cieszyć się wysokimi pozycjami w szczycie sezonu. Agencje proponują klientom różny sposób rozliczeń- w ramach płatności za efekt lub płatności w formie stałego abonamentu. Usługa świadczona jest na podstawie zawieranej umowy.

 

Post Author: admin